Google Analytics-training en -optimalisatie

Hits op uw site krijgen is geweldig, maar wat gebeurt er daarna? Hoe kunt u doorgaan met het genereren van verkeer naar uw site en het converteren naar klanten? Deze tweedaagse inleidende training over Google Analytics kan u helpen te leren hoe u uw sitebezoekers kunt maximaliseren en uw online bedrijf kunt optimaliseren voor winst!

Google Analytics

In dit eerste deel van de cursus Google Analytics Training and Optimization leert u hoe u aan de slag kunt. U leert hoe u een nieuwe of bestaande campagne maakt, uw verkeer en bezoekers naar uw site bijhoudt, de tools gebruikt die voor u beschikbaar zijn en meer.

In deel 2 van deze training en optimalisatiecursus voor Google Analytics leert u meer geavanceerd. Hier leert u hoe u Google Analytics gebruikt om erachter te komen waar uw bezoekers vandaan komen, welke informatie voor hen het belangrijkst is, en hoe u hun eerdere informatie kunt gebruiken om uw online bedrijf te verbeteren.

In deel drie van de training en optimalisatiecursus Google Analytics vindt u verschillende manieren om uw website te optimaliseren, waaronder het maken van bestemmingspagina's die informatie over uw producten en services bieden en het gebruik van de Google-werkbalk om een ​​breed scala aan informatie over uw product of service, zoals getuigenissen, productrecensies, foto's en meer. U leert ook hoe u meer bezoekers trekt door onder meer knoppen voor sociale media, video's en sociale netwerken aan uw site-inhoud toe te voegen.

Leren is nooit gemakkelijk. Het kost tijd om alles in je op te nemen wat je wordt aangeboden.